Maria Johansson

Undersköterska, kattmänniska och hockeytjej

KAOS

Kategori: .

Några gånger per år kommer jag in i en känsla som är kaos för mig. Och nu är en sån tid. Jag mycket att göra men känns som att jag inte gör någonting, jag vet inte vad jag vill göra. Vet vad jag vill men kan inte göra det osv. Leder också till att jag blir väldigt ärlig, och det är väl också en bra sak ioförsig men på stunden känns det inte så bra, känns som man sviker på något sätt och att det blir fel. Men vissa saker är ju bra också, som att jag körde på ett rådjur förra veckan..eller det sprang in i min bil, i sidan. En sån sak ska man ju anmäla och det gjorde jag. Men i alla fall, handlar om relationer också, och vad jag tycker. Är väl lite dum som förväntar mig merän vad jag kan få, men vad ska man göra då? Spela med och tro att man är nöjd? Nej, då är det ju bättre utan, eller? Antagligen är det det, men det är svårt att komma ifrån, man vill ju alltid ha någon lixom och det förtjänar man ju.
 
Nu åker jag till Grekland via Stockholm och det ska bli så skönt att komma iväg lite, i Grekland känner jag mig trygg. Och där kan jag vara ifred med mig själv, så värt det. Sen när jag kommer tillbaka hoppas jag att allt blir lite lättare igen.
 
http://www.vifljusdal.se/wp-content/uploads/2011/08/Anna.jpg
Kommentera inlägget här: