Maria Johansson

Undersköterska, kattmänniska och hockeytjej

SEMESTER

Kategori: .

http://www.boktipset.se/blogg/camillas_blogg_om_bcker_och_annat/files/2012/07/semester.jpg
 
 
Efter hårt slit hela våren och sommaren så är det äntligen min tur (självvalt med sen semester), ska bli så skönt! Faktiskt första gången som jag har riktig semester så det är lite speciellt. Förra året i maj var jag borta 6 veckor från jobbet men då var jag och jobba på VM först i 3 veckor och sedan i Grekland i drygt 2 veckor så förutom det har jag inte heller varit borta sålänge från jobbet och inte vart ledig så länge sen nångång när det var sommarlov så lite skönt faktiskt, nästan så att man inte vet vad man ska hitta på. Men det blir nog bra ändå.
 
Imorgon ska jag på folkrace, på söndag Sussies träningspass och nästa vecka åker jag till Stockholm och Grekland och när jag kommer hem stannar jag några dagar till och det ska bli så skönt att vara borta lite.
Sen blir det nog en tur till Ullared under ledigheten med och så ska jag skaffa katt/kattungar samt att hockeyn är igång igen. Så finns att göra gör det allt. Sedan har jag anmält mig till en kurs också, Leda sig själv. Passar mig bra nu tror jag.
 
Hörs!
 
Kommentera inlägget här: