Maria Johansson

Undersköterska, kattmänniska och hockeytjej

Kattungar

Kategori: Katter

 
Igår var jag äntligen och kollade på dessa små sötnosar som jag har tingat, det ända som är synd är att det är lite tidigt leveransdatum. Hade velat ha 2 som är klara runt ca 1 sept då min semester börjar 15 augusti och jag hade velat åka till Grekland eller Kroatien en vecka först.
 
Dessa är klara 4 augusti men kan hämta dem senare om jag vill ca 10 augusti bestämde vi så blir det mera lagom till min semester.
 
Så därför har jag inte riktigt bestämt mig, hittar jag några som passar bättre med datum och är närmare så skulle det passa bättre. Men dessa är jättesöta tycker jag och tjejen ( den vitrandiga) var jättegosig och klättrar upp på en hela tiden. 
 
Tänkte döpa dem till Chanel eller Chatanel och Alexander. Hihi. 
 
Kommentera inlägget här: